jag talar ut.

det vat ett tag sen man bloggade men nu är jag tillbaka. som sagt så kom det en viss person på lanet som oxå var hos mike. fyfan säger jag bara förföljer han mig elr något ? ... men det är nog bara ödet .. man får ju hoppas för det skänns som om min älskade plutt och jag har glidit isär har inte varit på super länge och på lanet så brydde han sig typ inte om mig . han sa inte ens hejdå. han sårade mig grymt mycket. men han märkte nog att jag tyckte en sak om den andre killen. fast han  var ju så när han inte ens var där. men jag får se vad som händer. pallar inte en massa skit mera. men men . <3 nu har ni hört mig tala ut snälla ge mig råd på vad jag kan göra med mera. snälla . är helt lost just nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0