hemma igen.

hemma igen från jossan. det var funny och de som vi hittade på var att vi åkte till hennes häst fixade den sedan drog vi hem te hon och väntade på becka o ida. när dom kom så hade vi inget och göra s vi smsa några och hittade på något. men vi gick och träffade nellie och sen så hämtade mike oss. det var trevligt hos han sen kom en av hans kompisar. sått söt (:. sen så drog han till en fest så då satt jag och åt popcorn. sen så kom hans coola kompis från sthm. söt han oxå. (: men lite kort . haha . men iallafall var vi där klockan 7 och gick typ hem klockan halv 12 elr något (: jossan klippte mitt hår o färgade det. ni ska få se resultat senare och nu passar löshåret in perfect. jossan du är bäst på att klippa hår. (: men nu ska jag chilla lite vid datan. vi hörs.
puss.


jag fick alldrig säga hejdå
r.i.p
zingo
<3
vi älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0